Thursday, March 5, 2015
အမ်ဳိးသားပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းကို အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္၌ ၾကားနာမည္ျဖစ္ရာ မတ္ ၇ ရက္တြင္ ျပဳလုပ္မည့္ ၾကားနာပြဲသို႔ တက္ေရာက္မည့္ အစီအစဥ္အား ေရႊ႕ဆိုင္းေၾကာင္း ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ႏုိင္ငံလံုးဆိုင္ရာကြန္ရက္ (NNER) က အသိေပးေၾကညာခ်က္ကို မတ္ ၄ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
လက္ရွိျဖစ္ေပၚေနေသာ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဆႏၵျပ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားကို အစိုးရမွ မည္ကဲ့သို႔ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းမည္...ႏွင့္ ပတ္သက္၍ NNER က စိုးရိမ္မကင္း ျဖစ္ေနပါေၾကာင္း၊ NNER အေနျဖင့္ လက္ရွိ ႐ႈပ္ေထြးေနေသာ အက်ပ္အတည္းမ်ားေၾကာင့္ ၾကားနာပြဲသို႔ တက္ေရာက္မည့္ အစီအစဥ္အား ေရႊ႕ဆိုင္းေၾကာင္း ထုတ္ျပန္သည္။ ဒီမိုကေရစီ ပညာေရးသပိတ္တြင္ ပါဝင္သူ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ အားေပးေထာက္ခံ ကူညီသူမ်ားကို သပိတ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အေရးယူျခင္း မျပဳရဟု သေဘာတူခ်က္အရ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာသပိတ္ေမွာက္ ဆႏၵျပေနေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ ေထာက္ခံအားေပး ကူညီသူမ်ားအား ဖိအားေပးျခင္း၊ တားဆီးပိတ္ဆို႔ျခင္း၊ ၿခိမ္းေျခာက္ျခင္း၊ အၾကမ္းဖက္ၿဖိဳခြဲျခင္း၊ အေရးယူျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ရန္ အေလးအနက္ထား တိုက္တြန္းလိုက္ပါေၾကာင္း ထုတ္ျပန္မႈတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
Eleven Media Group
အမ်ဳိးသားပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းကို အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္၌ ၾကားနာမည္ျဖစ္ရာ မတ္ ၇ ရက္တြင္ ျပဳလုပ္မည့္ ၾကားနာပြဲသို႔ တက္ေရာက္မည့္ အစီအစဥ္အား ေရႊ႕ဆိုင္းေၾကာင္း ပညာေရးစနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး ႏုိင္ငံလံုးဆိုင္ရာကြန္ရက္ (NNER) က အသိေပးေၾကညာခ်က္ကို မတ္ ၄ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
လက္ရွိျဖစ္ေပၚေနေသာ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ဆႏၵျပ ေတာင္းဆိုမႈမ်ားကို အစိုးရမွ မည္ကဲ့သို႔ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းမည္...ႏွင့္ ပတ္သက္၍ NNER က စိုးရိမ္မကင္း ျဖစ္ေနပါေၾကာင္း၊ NNER အေနျဖင့္ လက္ရွိ ႐ႈပ္ေထြးေနေသာ အက်ပ္အတည္းမ်ားေၾကာင့္ ၾကားနာပြဲသို႔ တက္ေရာက္မည့္ အစီအစဥ္အား ေရႊ႕ဆိုင္းေၾကာင္း ထုတ္ျပန္သည္။ ဒီမိုကေရစီ ပညာေရးသပိတ္တြင္ ပါဝင္သူ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ အားေပးေထာက္ခံ ကူညီသူမ်ားကို သပိတ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး အေရးယူျခင္း မျပဳရဟု သေဘာတူခ်က္အရ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာသပိတ္ေမွာက္ ဆႏၵျပေနေသာ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားႏွင့္ ေထာက္ခံအားေပး ကူညီသူမ်ားအား ဖိအားေပးျခင္း၊ တားဆီးပိတ္ဆို႔ျခင္း၊ ၿခိမ္းေျခာက္ျခင္း၊ အၾကမ္းဖက္ၿဖိဳခြဲျခင္း၊ အေရးယူျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ရန္ အေလးအနက္ထား တိုက္တြန္းလိုက္ပါေၾကာင္း ထုတ္ျပန္မႈတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment